Svärmor

Äntligen är Karin hemma i sin rätta tillvaro i skåne, har saknat henne som tusan och hon ska väl komma förbi på en kopp kaffe senare så jag borde väl tänka på att hitta något nytt recept så det finns något att bjuda på när hon dyker upp.
Annars har jag blivit blöt i rumpan i vånga med Ida och Jenny, skrämt Anna mitt i natten och sedan sovit på soffan där, Flörtat med Elin med bra musik i parken, Stulit vin åt jennifer från Anna, Tittat på hus med mamma och Karin och sen drukit kaffe i "Svärmors" trädgård, Blivit arg på vakter på biljard, hittat ett nytt ställe att dricka om fredagarna.
Och ja avslutningsvis har jag ju givetvis varit på loppis, och jag får väl lägga upp några av mina fynd...


Le Creuset, France 50:-


Pigtittarbord 150:-


Melamin fat, Sweden 40:-


Engelsk kanna "Weekend"


Skål från Arabia Finland 150:-

Kommentarer
Postat av: anna.

min loppisbög! du är fab.

2010-06-06 @ 17:59:06
URL: http://kaospassagerare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0